Please visit my other blog

maandag 2 februari 2009

My day



Een eigen blog, super!

Ik ben benieuwd hoe ik het ga vinden. Ik heet Ingrid en woon in het Brabantse land.
Vlak aan zee hebben we een stacaravan waar we vanaf april tot oktober zoveel mogelijk proberen te zijn.

Ik vind het leuk om met van alles bezig te zijn, tuinieren, breien, borduren, achter de naaimachine, kringloop, lezen....

Veel plezier en hopelijk tot gauw. Als je een reactie plaatst zou ik dat erg leuk vinden.


Groetjes Ingrid.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Ingrid,
    ik heb net je mailtjes ontvangen via pimpstart. Je link ga ik nu gelijk op lifestyle.pimpstart.nl plaatsen! Wat een prachtige banner heb je gemaakt voor je blog, heel mooi!
    Hartelijke groeten en veel plezier met bloggen, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kom hier zomaar binnen vallen...maar ik heb je bij mijn favorieten gezet...kom hier echt vaker binnen vallen

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your sweet comment,
Hugs...Ingrid.