Please visit my other blog

vrijdag 1 mei 2009

Waarom.......

Hoi allemaal,eindelijk kan ik weer op internet na bijna een week geen verbinding te kunnen krijgen op de camping. Ik heb daarom ook bij niemand kunnen langskomen of een reaktie kunnen plaatsen.
En nu, nu ik weer kan bloggen heb ik er eigenlijk niet eens zo'n behoefte aan na de trieste gebeurtenis van gisteren.
Wat begon als zo'n verwachtingsvolle feestelijke dag werd ineens een heel trieste dag voor iedereen en in het bijzonder voor de slachtoffers en hun families.
De beelden laten mij nog niet los en dat zullen velen anderen, misschien iedereen in Nederland wel, net zo hebben.
Morgen gaan we weer naar huis en ik zal volgende week weer een nieuwe post plaatsen. Voor nu alleen een foto van een mooi bloemetje voor de slachtoffers en hun dierbaren.
Waarom.........

4 opmerkingen:

  1. Ja, dat had ik ook. Ik had in de ochtend nog leuke foto,s gemaakt van feestende mensen. Maar nu, ik voel geen behoefte om ze te plaatsen, ik ben nog te ontdaan van deze gebeurtenis.
    Groetjes Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dear, dear Ingrid, I am so saddened by the news. I am praying for all of you in your lovely country. Sometimes it is so hard to make sense of things. I also pray for the dear ones who have lost their loved ones.
    Sending hugs and comfort your way,June

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was inderdaad een bizarre dag Ingrid. Ik denk dat we allemaal toch behoorlijk ontdaan zijn door wat er gebeurt is, koninginnedag zal altijd een schaduw hebben.
    Lieve groetjes, Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your sweet comment,
Hugs...Ingrid.