Please visit my other blog

donderdag 6 oktober 2011

Can dreams come true?… Goodbye and Hello…

 

PA060015

 

Na bijna drie jaar hier met veel liefde en plezier geblogt te hebben heb ik besloten om met mijn blog ‘My day’ te stoppen en verder te gaan op mijn andere blog

Muggensteekjes.

Nu ik namelijk meer tijd heb om overdag creatief bezig te zijn (beide kinderen zitten nu op de middelbare school), wil ik me helemaal gaan richtten om te leren Quilten. Een droom van mij om ooit nog eens een eigen ateliertje op zolder te hebben begint steeds meer een echt project te worden. Met het opruimen en uitzoeken van spullen ben ik al begonnen …..een hele klus. Maar om je dromen uit te laten komen moet je je hart volgen en toegeven aan het gevoel dat je hebt.

Ik wil jullie enorm bedanken voor de afgelopen (bijna) drie jaar trouwe bezoekjes, lieve reacties, ontzettend lieve mailtjes en de vriendschappen die zijn ontstaan. Sommigen van jullie heb ik zelfs in het echt mogen ontmoeten en ik vond dit alles geweldig om mee te mogen maken.

Natuurlijk hoop ik ook dat dit alles niet zal verdwijnen en dat jullie me gaan volgen op mijn creatieve blog Muggensteekjes.

De komende tijd staat dus vooral in het teken van verandering. Ik blijf natuurlijk wel gezellig jullie blogs lezen maar heb wellicht even iets minder tijd om overal te kunnen reageren maar ook dat komt wel weer ter zijner tijd.

Ik wens jullie met heel mijn hart alle goeds toe en misschien tot ziens op mijn andere blog.

 

Liefs, Ingrid.

18 opmerkingen:

  1. Ik ga zeker op je nieuwe blog kijken (en volgen natuurlijk) Ik quilt zelf heeeeel af en toe, als het om steekjes ga, borduur ik geloof ik toch liever.

    Zie je op je nieuwe blog.

    Liefs,
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,
    Oh ik schrok al. Ik dacht dat je helemaal ging stoppen, maar gelukkig is dat niet zo. Ik ga je zeker weer volgen, en wens je heel veel succes met de realisatie van je ateliertje en het quilten!
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh...wat vind ik dit jammer lieve Ingrid, ik genoot altijd zo van je mooie posten hier.
    Ik begrijp dat je meer tijd aan andere dingen wilt besteden. Je droom misschien wel verwezenlijken, dus ik begrijp je reden ook wel en gelukkig kunnen we je volgen op je nieuwe blog, dus ben je gelukkig niet helemaal verdwenen uit Blogland en kunnen we zo af en toe even gezellig virtueel kletsen hihi.
    Ik wens je ontzettend veel succes met je Quiltprojekten en hoop van harte dat je droom mag uitkomen.
    Ik ga je volgen.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes met je nieuwe blog! Ik ga je volgen op jou nieuwe blog dus tot een volgend berichtje!

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat je hier wegggaat, maar je kunt ook niet alles, veel suc6 met je nieuwe blog, kom wel even een kijkje nemen.

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. No problem...we stappen gewoon even over! Ik kom er zo aan, dus zet de thee maar vast klaar hihi!

    Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms moet je keuzes maken en als je hart meer bij de muggensteekjes ligt :-)moet je zeker je hart volgen
    Succes gewenst!!
    Lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je hebt helemaal gelijk.. volg je hart en laat je droom uitkomen!
    veel succes!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Ingrid,
    Ik verhuis met je mee hoor...
    Fijne avond,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jouw muggensteekjes volgde ik al vanaf het begin natuurlijk en ik vind het heel erg leuk om daar nog meer van je maaksels te kunnen bewonderen!! Nu ga ik snel naar je nieuwe blog om te zien wat je vandaag geplaatst hebt!
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dromen waar maken en je hart volgen.. mooi als dat kan! Veel plezier met je atelier ;)
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Ingrid I am so happy for you and will love to follow your Mosquitoes Stitches and see your creations. All the luck to you!
    hugs...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik schrok wel een beetje en eigenlijk vind ik het best ook wel jammer Ingrid...Ik kwam hier heel graag even bij je langs...maar ik begrijp het wel...Soms moet je keuzes maken en.... bloggen hoe leuk dat het ook is... het kost best wel veel tijd.
    Ik ga gewoon met je mee naar je nieuwe blog om je daar te volgen met je nieuwe passie en je nieuwe creaties te bewonderen.
    Succes en een hele lieve groet van Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou zeg, is me ook wat !! Ik heb net je blog gevonden!

    Maar goed, ik ga wel naar de andere kant.........

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dream and it can come true...

    Het zou vast en zeker lukken om je droom waar te maken. Quilten is een geweldig hobby en ik wens je veel plezier! Ga zeker kijken op je anderen blog hoor.

    Hugs en groetjes ~
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk om je droom te volgen!
    Geniet van de voorbereiding en alles wat erbij hoort.

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. How nice it was to hear form you again Ingid. I read this title but cannot understand the post. Are you going somewhere?
    Teddy look so cute. What is it about a Teddy? instant love swells inside for me.
    I am so excited we are going to Norway next week. I have packed well, I hope. Hugs, Carol xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your sweet comment,
Hugs...Ingrid.